torsdag 22 mars 2012

Det är jag igen!!

Tjaba killar och tjejer!! Förlåt att jag inte skrev i min blogg igår men jag var jätte tröt. Jag stannar hemma idag för att jag har jätte ont i magen och jag är alldeles yr. Igår på fotbollsträningen på matchen så förlorade mitt lag. Vi förlorade stort så jag kom inte ihåg hur mycket vi förlorade. Då är det bara att vänta till på söndag då har jag fotbollsträning igen. Hoppas vi får köra suck för vi fick inte göra det igår. Jag ska äta köttbullar och potatismos till middag det blir nog gott. Pappa håller på att måla väggen igen men han målar ljusgrön. Jag spelade just PES 2012. Det är en fotbollsspel. Jag spelade chapions ligg. Det var änkelt. Mitt lag heter FC BARCA. Den är den bästa laget på hella spelet. För att jag har den bästa målvakten,toppen,mittfältare och back. Jag skriver på min pappas dator för att min funkar inte jag vet inte varför och det vet inte pappa med. Jag ska fråga pappa om jag får spela på hans dator annars får inte jag det men jag ska fråga vänta....... JA!! jag fick det. HEJ DÅ BABY!!!

Inga kommentarer: