fredag 30 november 2012

Yeah!

Yeah! Imorgon är det första December, och på Söndag är det första advent. Då ska jag till köpcentrum och göra lite saker jag vet inte, det var nån som sa till mig att det skulle komma ponnyer och sånt som man kan rida på. Sen på Söndag har jag fotbollssträning. Imorgon när det är första December då ska jag och min lillebror ut och leka i snön nu när den finns. Det skulle vara kalt på helgerna som jag har hört men det kanske inte blir det jag vet inte. Det är ju ingen kramsnö än så länge. Det kanske blir det. Hoppas min lillebror inte äter snön, i så fall skulle jag säga att om han äter snön så skulle han dö (om jag får) Jag längtar tills ''TOMTEN'' kommer, hoppas min lillebror blir rädd för den. Ja! i skolan idag gjorde jag klart min ljusstake men den är inte till advent eller så för att den har bara tre såna där ljus hål där man sätter ljusen i. Och så har jag en julgran på den också. Den är enkel att göra men nu ska jag inte skryta. Nu håller jag på med att göra en elgitarr på träslöjden om jag hinner. Den är ingen riktig gitarr den är hela gjort av trä. Sen måste jag måla hela den och jag tror att det är det jobbigaste. :)

Inga kommentarer: