tisdag 5 juni 2012

Danne är här!

Hej! Min kusin är här. Säg hej Danne. HEJ! Jag och min kusin kollar på en fotbollsmatch det är Sverige och serbien som spelar. Det står 2.1 till Sverige. Jag har just druckit en flaska Sprite. Det var igenkligen min kusin men han ville inte ha den. Så jag drack den. Jag har inte så mycket att skriver om. Jag och min kusin ska spela MSP. Det är en jätte roligt spel. Danne vill ha en egen spaning. Jag kommer skriva mer imorgon. Det är typ vi kvällen för jag har ju cup. Jag brukar spela vänster back. Det är för att jag är två fotad. Men igenkligen kan jag spela på vilken poskition som helst. Hej då min kusin börja tröttna så det är bäst jag går innan han slår mig med Sprite flaska. Jag måste gå nu han slår mig redan. Han slår sig själv också. OJ Hej då! :)

Inga kommentarer: