måndag 4 juni 2012

Tjaba tjena hallå!

Hej! Jag kom prisis från skolan. Vi hade musik. Vi ska sjunga på skolavslutningen. Låten heter.......jag har glömt. Jag står länst fram. För att jag är 131cm lång. Min lillebror är här. Han är jobbig men han är ju bara 2 år. Jag ska snart äta makaroner och köttbullar. Det är konstit. Det heter köttbullar men den ser inte ut som en bulle. Jaja den är gjord av kött men den liknar inte som en bulle det är konstit. Jaja glöm i köttBULLARNA. Det är snart sommarlov och jag kan låten jätte bra. Ganska bra. Sommarlov vi väntar på. Sommarlov vi snart ska få. Vist är fröken och skolan bra men sommarlov vill vi ha! Den är bra! Vet ni vad man kan ge till sin pappa när han fyller år? Ja min fyller 46 snart. Men jag vet inte vad jag ska ge honom. Kan ni hjälpa mig? snälla! Det måste vara något speciellt! Skika en kommentar. Jaja men om jag ger honom en present så kanske han inte ger mig en. Jaja men han ska ialla fall få en present..........kanske!


Inga kommentarer: