tisdag 5 juni 2012

Tjabadabadingdong!

Hej! Jag är tillbaka! Jag kom nys hem från skolan. Min kusin Danne kommer snart. Han ska sova över. Min pappa hämtar min lillebror på dagis. Han kommer snart. I morgon är det Sveriges Nakionaldag och jag har fotbollscup. Jag ska snart spela MSP. Det är en förkotning. OJ min pappa och min lillebror är här nu. Han är kinkig. Han kan knap hålla tyst. Jag har redan planerat min dag med kusin. Jo vi ska förs spela Wii sen dator,nintendo,gitarr,lego,kort,fotboll om det går. Jag menar i Laxå har det regnat så det är lite blöt på gräs mattan. Det är typ två timmar kvar tills han kommer så. Jag hade ju en cup imorgon. Jag vet inte vem jag ska möta. Men jag är rätt säker att vi ska vinna hela cupen. Den cupen håls typ till 4 sen är det slut spel. Hoppas jag gör mål för då får jag pengar. Jag tror att jag kommer att börja på plan för det får jag annars. Men vi får se. Hoppas det går bra för oss. Ja vi ska spela i Fjugesta........tror jag i alla fall just nu är klokan kvart i 2. Pappa fråga nys om jag ville ha mellanmål. Oj det gick fort. Jag fick ett äpple. Jag måste gå nu det är något bra pogram på TV. Hej då ses sen!.

Inga kommentarer: